
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Hier vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze sierkussens en bestellingen. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.
Neem contact opAlgemeen
Wat maakt de kussens van Studio Beks uniek?
Onze sierkussens worden met de hand gemaakt in Nederland van luxe stoffen uit Europa en Amerika. Ze zijn zorgvuldig afgewerkt, gevuld met traagschuim (geen dons of veren) en daarmee comfortabel, duurzaam én diervriendelijk.
Zijn de kussens geschikt voor mensen met een allergie?
Ja. Dankzij de traagschuimvulling zijn onze kussens prettig voor mensen met een dons- of huisstofmijtallergie.
Zijn de kussens geschikt voor projecten, hotels of kantoren?
Ja, onze sierkussens zijn perfect voor commercieel gebruik. Ze blijven lang mooi en bieden het comfort en de duurzaamheid die je verwacht in een zakelijke omgeving.
Hoe onderhoud je de kussens?
Schud ze regelmatig op om ze mooi in vorm te houden. De hoezen zijn niet uitwasbaar.
Hebben jullie artikelen op voorraad?
Ja, wij leveren direct uit voorraad. Wij streven ernaar om bestellingen binnen één week te verzenden.
Zijn de prijzen op de webshop mijn uiteindelijke prijzen?
Ja. De prijzen die je binnen je account ziet zijn de uiteindelijke prijzen excl. BTW en verzendkosten. Deze worden verrekend bij het afrekenen.
Hebben jullie een showroom?
Ja. Wij zitten gevestigd in Uden en deze is enkel op afspraak te bezoeken. Neem hiervoor contact met ons op via info@studiobeks.nl
Overig
Ik heb een beschadigd artikel of te veel/weinig geleverd gekregen. Wat nu?
We willen je vragen binnen 3 werkdagen foto’s van het probleem met het artikelnummer te sturen naar info@studiobeks.nl. We komen er zo snel mogelijk bij je op terug.
Ik ben in de buurt, kan ik mijn order afhalen bij jullie in Uden?
Ja, dit is mogelijk indien hier vooraf een afspraak over is gemaakt.
Wanneer wordt mijn order geleverd?
Indien alles uit je order op voorraad is, zullen wij zo snel mogelijk leveren.
Ik heb me geregistreerd maar zie nog geen prijzen, hoe kan dit?
Leuk dat je interesse hebt! We beoordelen je aanvraag en nemen zo snel mogelijk contact met je op. Check hiervoor ook altijd je ongewenste mail. Het kan zijn dat we nog iets willen vragen en de registratie pas verwerkt kan worden zodra deze beantwoord zijn.